مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


پباده سازی دکان اینترنتی دربرگیرنده اینترنت سایتی میباشد طراحی سایت  که قابلیت اکران تولیدات به یار و همدم

خصوصیت های آن‌ها‌را آماده می نماید این سایت با امکاناتی که داراست قادر است متاع یا این که

خدمتی که از طرف فروشنده ساخت و ساز می‌شود را به یوزرها گوناگون معرفی نماید ،خصوصیات و

ویژگی ها آن را اکران دهد و قابلیت و امکان توصیه و نهایتا خرید از طرف استفاده کننده را آماده نماید.چنانچه

شما در تاءمل پباده سازی دکان اینترنتی برای پوشاک می‌باشید می بایست بدانید این تارنما فارغ از

درنظر به چنگ آوردن حق تعیین مشتری در قضیه رنگ، سایز و نوع فرآورده بی خودی خواهد بود و

مشتری را در گزینش متاع گنگ و شاید محدود می نماید.

قدم دوم:
رعایت اصول استاندارد طراحی وب سایت فروشگاهی می‌باشد. این اصول در آغاز برای هرچه

کاربردی خیس بودن و سهولت استعمال کل قشرها از وبسایت و در سکو بعد از آن برای استانداردسازی

برای موتورهای کاوش گر بایستی انجام پذیرد. چون پس از ساخت وب سایت فروشگاهی مطلقا نیاز

به فراتر بودن در صفحه ها کاوش نسبت به بقیه رقبا را پیدا خواهید کرد. با ارتقا پباده سازی

تارنما فروشگاهی و همینطور ارتقاء رغبت مشتریان بدین مدل توصیه، تارنما

فروشگاهی و تاثیر آن در فروش تولیدات و شناخته شدن مارک، انکار ناپذیر می‌باشد.

طراحی وب سایت فروشگاهی اینترنتی بایستی به طوری باشد که شم اعتماد و امنیت در خرید

را به مخاطب القا نموده و او‌را تبدیل به مشتری مستمر کند.

شیوه ی رفتار با مشتریان:
به خصوص در اولی مراجعه، تاثیر بسیار متعددی در جذب آن‌ها خواهد داشت. این فرمان در مغازه

آنلاین هم صحت می نماید. طراحی وب سایت فروشگاهی بایستی بر طبق موادتشکیل دهنده بصری مطلوب،

اصول سرازیر شناسی خرید، استراتژی فروش مطلوب صورت پذیرد. چنین ساخت سایت ماهر

نمی تواند تاثیر مثبتی در سمت جذب مشتریان دکان آنلاین شما خواهد داشت.

پباده سازی دکان اینترنتی برنده:
پیش از دکان اینترنتی بایستی خودتان را به مکان مشتریان خویش قرار داده و انتظارات احتمالی

آن‌ها را حدس بزنید.و تلاش نمائید که همه انتظارات را برآورده سازید. از مهم ترین خصوصیت های

یک تارنما فروشگاهی برنده: سرعت بالا بارگذاری شدن وبسایت، توضیخات کافی و مطلوب برای

تولیدات، آسانی به کارگیری از وب سایت، مشورت و دعوا آنلاین با فروشندگان وبسایت

پباده سازی مغازه اینترنتی،  سفارش های تخفیفی و … میباشد.

وب سایت فروشگاهی:
یک طراحی وب سایت فروشگاهی را در لحاظ بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا

آن دسترسی پیدا نماید و یا این که کاوش حاذق نداشته باشد. سردرگمی مخاطب میتواند بر ذهنیت

وی نسبت به سایت و مارک شما اثر منفی نهاده و احتمال اینکه استفاده کننده تارنما شمارا شکاف

نماید نیز ارتقا مییابد. براین اساس طراحی وب سایت فروشگاهی می بایست دارنده ساختار استاندارد

برای دسته بندی تولیدها و سیستم کاوش کاربردی و خوب باشد.

اهمیت پباده سازی دکان اینترنتی:
اهمیت سیستم کاوش در طراحی وب سایت فروشگاهی شما به اندازه ای است که

در حالتی‌که صحیح فعالیت نکند احتمال نارضایتی مخاطب و در فیض رخنه‌ کردن دکان اینترنتی را

ارتقا میدهد. در فیض نباید از کاوش های معمولی مصرف شود

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 20:40


ساخت سایت فروشگاهی سبب ساز پرورش کسب و فعالیت شما گردد.   طراحی سایت  در طراحی وب سایت فروشگاهی بایستی بر اصول بهینه سازی و بازاریابی آنلاین تمرکز ویژه ای داشت.

در شرایطی که شما در ساخت سایت فروشگاهی تان به جز زیبایی به کارداران  اساسی تری که موجب ساخت و ساز ترافیک تارنما و ارتقاء بازدیدکنندگان و تبدیل آن ها به مشتری می‌باشید سئوکار شایسته ترین مورد میباشد.

 

بیایید درستگو باشیم: شما می‌دانید که‌این روز ها یک سایت وسیع موجب تفاوت در کسب و فعالیت تان شود.

در‌صورتی‌که شما محصولاتی دارید که قصد معرفی آن ها به سایرافراد را دارید به طبع شایسته ترین روش برای تبلیغ و عرضه آن ساخت و ساز و ساخت سایت فروشگاهی میباشد.به همین استدلال میباشد ساخت وب سایت فروشگاهی و بازاریابی تارنما ها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده اند.

طراحان کمپانی سئوکار وب سایت فروشگاهی شمارا با اصول بازاریابی دیجیتال  پباده سازی می نمایند که از تمامی جوانب به عنوان مثال پباده سازی، مطالب ،ساختار و کوشش اطمینان خیال و خاطر را برایتان به ارمغان میاورند و شما تفاوت را به صورت محسوس مشاهده خواهید کرد.

وبسایت فروشگاهی میتواند سوای بزرگی یا این که کوچکی کسب وکارتان مطلوب شما باشد. فقط کافیست که شما محصولاتی برای فروش و عرضه داشته باشید آن‌گاه با ساخت سایت فروشگاهی خوشگل و اصولی که مطابقت و همخوانی بر اصول بازاریابی آنلاین و بهینه سازی باشد به کسب و کارتان رونق دهید.

ساخت سایت فروشگاهی در مقایسه با دیگر وبسایت ها
یک وبسایت پباده سازی گردیده برای کمپانی  تنها جهت ساخت حسن نیت مشتری وبه علاوه اطمینان از فروش تولیدات به صورت بدون واسطه میباشد درحالیکه غرض از فعال سازی و ساخت وب سایت فروشگاهی تعامل با مشتریان به خواسته تکان آنها‌را به یک خرید مجاورت خیس میباشد. 
در واقع یک تارنما فروشگاهی دارنده ویترینی میباشد که تولیدات را به یار بها و جزئیات به معرض روءیت کرد مردم میگذارد و از آنجایی که تولیدها بسیار متنوع می‌باشند و ممکن میباشد دائما در هم اکنون تغییر و تحول ارزش باشند موردنیاز میباشد که هر روز بدین مورد ها رسیدگی گردد و اینجاست که طراحی وب فروشگاهی می بایست طوری باشد که به سادگی بتوان آنرا رئیس نمود و مدیریت وب سایت درین قضیه با رنج مواجه نباشد.
در معرفی تولیدات وبسایت فروشگاهی می بایست کوچکترین و جزئی ترین مورد ها را نیز یادآورشد تا مشتری با دیدی گشوده واطمینان از خرید به تعیین بپردازد.
از تفاوت های دیگر ساخت سایت فروشگاهی در مقایسه با وبسایت های دیگر آماردهی جامع آن میباشد. در تارنما فروشگاهی شما قادرید آمار روزمره ،هفتگی،ماهانه و هر ساله فروش محصول ها را اخذ فرمائید و آنها‌را با هم مقایسه و نظارت بی نقص نمایید.
ویژه گی های تبلیغاتی در ساخت وب سایت فروشگاهی
خصوصیت های هر تارنما با دقت به نیاز مغازه و نوع محصول ها مختلف میباشد به‌دنبال به بعضی خصوصیت های موردنیاز تارنما فروشگاهی اشاره می‌کنیم

وبسایت شما نیاز به seo و تبلیغات مفید جهت برد بیشتر خواهد داشت. سئوکار با شایسته ترین متخصصان seo تارنما فروشگاهی شما‌را از در آغاز با اصول بهینه سازی پباده سازی خواهد کرد تا قدم های سریعتری برای شناساندن خویش به مشتریان بردارید. ما از همگی ابزارهایمان برای رویش کسب و فعالیت شما استعمال خوا‌هیم کرد. از خصوصیت های تبلیغاتی وبسایت تان ساخت پنل بدون‌پول اس ام اس انبوه و تبلیغاتی میباشد.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 22 آبان 1399 ساعت: 20:04


در‌این نوشته‌علمی می‌خواهیم به ذکر نکات اساسی در طراحی وب رستوران بپردازیم.

زمانی تمایل به پباده سازی یک اینترنت‌تارنما می گیرید، طراحی سایت  مواقعی می‌باشند که می بایست به آن دقت نمائید. برای مثالً فکر کنید برای چه عموم به یک اینترنت‌وب سایت رستورانی مراجعه می‌نمایند؟ – جواب‌های اکثری برای این سوال وجود دارااست. از جملهً برای آشنا شدن با منوی خوراک، دور و بر داخلی رستوران و سرویس ها رستوران مدنظر.
علاوه بر این، مشتری میخواهد غذای خویش را پیشنهاد داده و میز خویش را به‌شکل آنلاین رزرو نماید. با در حیث داشتن این نکات، می توانید اینترنت‌تارنما رستورانی فوق‌العاده بسازید.

برای ساخت سایت‌وبسایت مطلوب و کاربردی از نظر مخاطبان بایستی خویش را در موضع آن ها قرار دهید، زمانی غرض طراحی سایت رستوران میباشد بایستی به کدام نکات اهمیت بدهیم؟ چرا عموم به رستوران میروند؟ معلوم میباشد؛ برای صرف یک غذای فوق‌العاده در فضا مطلوب و سپری وقت ها خوش در کنار دوستان. با اعتنا به‌این نکات و به کارگیری در ساخت سایت رستوران می‌اقتدار تأثیر بی‌نظیر حضور در دنیای وب را بر این تجارت روءیت کرد.
با رعایت اصول مطلوب برای طراحی سایت رستوران ، مخاطبان می توانند با منوی طعام، فضا رستوران، مدل‌کاری و سرویس ها ارائه‌گردیده در آن آشنا شوند. در کنار این موردها، پیش‌بینی قابلیت توصیه آنلاین و رزرو میز در طراحی وب رستوران اقبال شما‌را برای جذب بیشتر مخاطبان ارتقاء خواهد اعطا کرد.

 

نکات اساسی در ساخت وب سایت رستوران
آشنایی مخاطبان رستوران
در اولی گام برای ساخت وب سایت رستوران شما می بایست مخاطبان بالقوه خویش را به‌راحتی شناسایی نمائید. چنانچه در اطراف کافه یا این که رستوران شما دانش گاه یا این که راءس آموزشی جای‌دارد بیشتر مخاطبان شما دانشجو ها و جوان ها میباشند و در حالتی که در اطراف بازارچه یا این که مرکزی تجاری رستوران‌دارید بایستی به قرارهای کاری و دور و بر قانونی در ساخت سایت کافی شاپ و رستوران دقت ویژه‌ داشته باشید. توجه در حالت جغرافیایی و تیم سنی مخاطبان در آشنایی مخاطبان نقش متعددی خواهد داشت.
بعداز آشنایی مخاطبان نوبت به طراحی سایت رستوران خواهد رسید. درین مرحله بر طبق ذوق و سلیقه و ذائقه مخاطبان خویش ظواهر اینترنت‌تارنما را پباده سازی خوا هیم کرد.

آسانی در طراحی سایت رستوران
اینترنت‌وب سایت هر رستوران یا این که فست‌فودی می بایست مشتمل بر صفحه های اساسی و مهمی مثل برگه اساسی، منوی طعام، در رابطه ما و فرم تماس با ما باشد. وجود هر مورد از این صفحه های در طراحی سایت رستوران اهمیت ویژه‌ای خواهند داشت و فارغ از هریک از آن ها اینترنت‌تارنما شما ناقص خواهد بود. همینطور می توانید در ساخت سایت رستوران ورقه‌ای منقطع برای تثبیت نظرها و تجربیات مخاطبان در رابطه رستوران خویش قرار دهید تا اشخاصی که نو با رستوران شما آشنا میگردند روئت کرد بهتری نسبت به آن به دست آورند.

همینطور کارایی فرمائید تا درتوان قابلیت و امکان آسانی را در طراحی وب رستوران یا این که کافه در حیث داشته باشید و صفحه ها مازاد و غیرضروری را از آن حذف نمائید چون در شرایطی که بازدیدکنندگان با مشاهده حد بیشتر سه برگه از اینترنت‌وبسایت شما به آنچه در حیث دارا هستند نرسند از اینترنت‌تارنما شما بیرون خواهند شد.

ادغام‌بندی رنگ اینترنت‌وبسایت رستوران
به‌طورمعمول چهار رنگ اساسی در طراحی وب رستوران‌ها بکار گرفته میگردند که ساخته شده از قهوه‌ای، سپید، قرمز رنگ و مشکی می‌باشند. اما می‌اقتدار موردها دیگری هم دید که از ادغام رنگ متفاوتی به کار گیری می‌نمایند البته گزینش این چهار رنگ انگیزه ویژه‌ای داشته میباشد.
قهوه‌ای نشانگر امکان اطمینان، ثبات و پایبندی به سنت میباشد، سپید شم طراوت، عصمت و طهارت و آزادی را به تماشاچی منتقل می‌نماید. به کار گیری از رنگ مشکی در طراحی وب سایت‌وب سایت حسی مرموز را منتقل می‌نماید و نشانگر اقتدار خلاقیت شماست همینطور عکاسی صنعتی از خوراک جلوه بیشتری با پس‌مسئله مشکی خواهد داشت. و در انتها رنگ قرمز رنگ که بیشترین کاربرد را در طراحی سایت رستوران و دور و بر داخلی فست‌فودها دارااست و موجب ساخت‌و‌ساز شوق و پر نمک در بشر‌ها میگردد.

فرم تماس با ما در نکات اصلی در ساخت وب سایت رستوران
طراحی وب رستوران شما می بایست دربرگیرنده یک فرم تماس با ما یا این که فرم تثبیت‌اسم کاربردی و سهل باشد. قرار دادن شماره تماس و نشانی به‌تنهایی برای یک رستوران کفایت نمیکند و قرار دادن یک فرم تماس این قابلیت را به بازدیدکننده میدهد تا به‌طور معین درزمینهٔ ای خاص با شما در تماس باشد.
همینطور فراموش نکنید که نقشه و کروکی محل رستوران را در کاغذ تماس قرار دهید تا مخاطبان به‌راحتی جای شما را پیدا نمایند و از سؤالات تکراری در باب نشانی و مکان بوستان رهایی یابید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 23:02


درین نوشته ی علمی قصد داریم تا مزیت‌های وردپرس  طراحی سایت و همینطور برخی نکات فنی آن و این که چه سایت هایی را می اقتدار با وردپرس پیاده سازی کرد را موردبررسی در اختیار بگذاریم.

سیستم مدیر محتوای وردپرس:
وردپرس یک سیستم رئیس محتوای متن گشوده بر شالوده لهجه PHP میباشد که در سال ۲۰۰۳ با غرض رئیس محتوا یا این که به عبارتی بلاگ نویسی نوشته شد. در بالا اشخاص انگشت شماری از آن استعمال می کردند البته امروزه با توسعه آن تبدیل به یکی‌از محبوبترین سیستم های رئیس محتوا گردیده بگونه ای که سایت های متعددی (بیشتراز ۷۵ ملیون وبسایت) از آن به کارگیری می نمایند.

وردپرس متن گشوده میباشد:
وردپرس مجانی و متن گشوده میباشد. مفهوم متن گشوده بودن وردپرس این میباشد که به کار گیری از کدهای این اپلیکیشن در سمت و سوی تغییر‌و تحول و ساخت و ساز و یا این که توزیع دوباره برای بقیه برنامه نویس ها وجود دارااست. دانلود نصب و چک کدهای این اپلیکیشن برای کلیه اشخاص قابلیت و امکان پذیر میباشد.

شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که چرا وردپرس بدون‌پول میباشد؟ سیستم مدیر محتوایی بدین قدرتمندی در شکل فروش به طبع خریداران متعددی خواهد داشت. در پاسخ بایستی بگوییم که‌این در حالتی خواهد بود که یک شرکت خاص به طور انحصاری رئیس این اپلیکیشن را بر عهده داشته باشد در‌حالتی که که وردپرس یک پروژه متن گشوده میباشد که به وسیله هزاران اپلیکیشن نویس با تجربه در سرتاسر عالم گسترش داده می گردد و شرکت کردن این اشخاص میباشد که چنین سیستم قدرتمندی را به وجود آورده میباشد. وردپرس از یک گروه قابل انعطاف افزاری اساسی تشکیل‌شده میباشد و این در حالی میباشد که هر شخصی میتواند ذیل ارزیابی آن گروه تغییری در کدهای آن به وجود آورد و کدهای جدیدی به آن بیفزاید.

به کارگیری از وردپرس سهل و آسان میباشد:
همانطور که در اولِ نوشته ی علمی به آن اشاره کردیم وبسایت های متعددی از وردپرس به کارگیری می نمایند و همگی روزه اشخاص متعددی به‌این جامعه اضافه می‌شوند و ادله این فرمان که اشخاص تخت‌گاز با این سیستم مدیر محتوا خو می‌گیرند این میباشد که وردپرس فوق العاده بی آلایش میباشد.

آسانی ادله بر ضعیف بودن این اپلیکیشن نیست. مسلما برای تولید یک سیستم معمولی و در عین حالا کاربردی بایستی معماری قدرتمندی به کار گرفت به عبارت دیگر:

صرفا یک شخص زرنگ معنا آسانی را به صحت شعور می نماید.

گروه اپلیکیشن نویسی کمپانی بسط گران آریاز به یاور وبسایت هایی که بر مبنا این سیستم پباده سازی و پیاده سازی می نماید مستندات و همینطور ویدئوهای آموزشی جامعی به مشتریان ارائه می نماید تا استعمال از تارنما برایشان هر چه بیشتر راحت خواهد شد.

با وردپرس جايگاه بهتری در گوگل کسب می‌کنید:
وردپرس مبتنی بر معماری های نوین قابل انعطاف افزاری درج شده میباشد که بسیار برای موتور های کاوشگر دیدنی هست. ساختار کلی وردپرس برای موتورهای کاوش گر باصرفه گردیده به علاوه پلاگین های بخش اعظمی درین ارتباط وجود دارااست که به سکو سایت شما یاری شایانی می نماید.

تارنما هایی که بوسیله کمپانی بسط گران آریاز پباده سازی و پیاده سازی می شود همگی استاندارهای seo رعایت شده‌است که‌این مسئله سبب ساز بهبود جايگاه سایت در موتورهای کاوشگر از قبیل گوگل میگردد.

معماری وردپرس منعطف و توانمند میباشد:


وردپرس مبتنی بر معماری های نوین قابل انعطاف افزاری درج شده میباشد. در‌حالتی که بخواهیم مثالی بی آلایش درباره با معماری اپلیکیشن بزنیم میتوانیم آن را با معماری یک ساختمان مقایسه کنیم. تمرکز یک معمار ساختمان بر چه‌طور ساخته شدن یک ساختمان میباشد بدون این که بنا ها از چه ساختاری تشکیل‌شده میباشد. به صورت معمولی خیس معمارها به فضای یک ساختمان فکر‌می کنند. مشتریان ما درنهایت از فضاهای یک ساختمان به کارگیری می نمایند.

امکاناتی که بوسیله وردپرس برای یوزرها آن مهیا گردیده وام دار معماری کار کشته آن میباشد، بستری که برای این سیستم رئیس محتوا آماده گردیده این قابلیت را آماده می نماید تا بتوان علاوه بر استعمال از یک هسته کارکشته از هزاران پوسته و پلاگین در کنار هسته وردپرس سوای هیچ سیرتکامل تداخلی به کارگیری نمایید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 21:48


گونه های ساخت سایت چه میباشد؟

طراحی وب سایت روند تولید وبسایت میباشد. طراحی وب دربرگیرنده تعدادی جنبه متفاوت، مثلا طرح بندی کاغذ اینترنت، ساخت‌و‌ساز محتوا و پباده سازی گرافیک است. در حالی که اصطلاح پباده سازی تارنما و گسترش اینترنت اکثر اوقات به مکان یکدیگر به کار گیری می گردد، ساخت سایت از حیث فنی یک تحت گروه از دسته بزرگ تری از توسعه و گسترش اینترنت میباشد.

تارنما ها با به کار گیری از گویش علامت گذاری به اسم HTML تولید می‌شوند. طراحان اینترنت، صفحه ها اینترنت را با به کارگیری از تگ های HTML تولید می نمایند که محتوا و متا تگ(چکیده وبسایت) هر ورقه را تعریف‌و‌تمجید می نمایند.
طرح بندی و ظواهر موادتشکیل دهنده در یک برگه اینترنت به صورت معمول با به کارگیری از CSS و یا این که صفحه ها مدل آبشار تعریف و تمجید می گردد. براین اساس، بیشتر وبسایتها مشتمل بر ترکیبی از HTML و CSS میباشد که طریق انتخاب هر شیت در مرورگر را معین می نماید.

 

 

 

بعضا از طراحان اینترنت ترجیح می‌دهند که کدنویسی را خودشان انجام دهند (نوشتن HTML و CSS از در آغاز)، در حالی که دیگر افراد از ویرایشگر WYSIWYG مانند Adobe Dreamweaver به کارگیری می نمایند. این نوع ویرایشگر یک رابط بصری برای صفحه آرایی اینترنت آماده می نماید و اپلیکیشن به صورت خود کار کد HTML و CSS مربوطه را ساخت و ساز می نماید.

یک کدام از دیگر از رویکرد های دوست داستنی برای ساخت سایت ها با سیستم رئیس محتوا مانند وردپرس و جوملا میباشد. این سرویس ها قالب های وبسایت مختلفی را ارائه میدهد که می‌تواند تحت عنوان نقطه آغاز برای یک وبسایت نو آیتم به کارگیری قرار گیرد. اینترنت مستر ها بعد از آن می‌توانند محتوا اضافه نمایند و با به کارگیری از یک رابط بر اساس اینترنت طرح بندی را سفارشی نمایند.
در حالی که HTML و CSS برای پباده سازی ظواهر یک تارنما به کار گیری میشوند، تصاویر بایستی مستقل ساخت و ساز شوند. بدین ترتیب پباده سازی گرافیکی ممکن میباشد با طراحی سایت همپوشانی داشته باشد، چون طراحان گرافیک اکثر اوقات تصاویر را برای استعمال در اینترنت ساخت‌و‌ساز می نمایند.
بعضا از اپ های گرافیکی مانند Adobe Photoshop حتی دربرگیرنده آیتم “Save for Web …” می‌شود که خط مش سهل برای استعمال از تصاویر در فرمت سئو گردیده برای نشر در اینترنت را می‌دهد.

موادتشکیل دهنده طراحی وب سایت :
ساخت وب سایت با استعمال از بخش اعظمی طراحی سایت از موادتشکیل دهنده بصری کلیدی به بخش های گوناگون تقسیم میگردد که در پی هر یک را ذکر شده و توضیح میدهیم:
طرح بندی: این عنصر گرافیک، تبلیغات و متن سایت را با شکلی منظم نشان می‌دهد.

طرح بندی دربرگیرنده محافظت تعادل، ثبات و یکپارچگی پباده سازی میشود.
گرافیک: گرافیک میتواند دربرگیرنده لوگو ها، عکس ها، ویدیو های تصویری و یا این که آیکون ها، که تمامی آن ها سبب ساز بهبود بخشیدن طراحی وب سایت میگردند.
فونت: به کارگیری از فونت های متعدد می‌تواند طراحی وب سایت شمارا زیباتر نماید .

اکثر مرورگرهای اینترنت صرفا میتوانند تنی چند از فونت هایی را که تحت عنوان “فونت های اینترنت ایمن” شناخته میگردند، بخوانند، بدین ترتیب پباده سازی شما عموما درین تیم قابل پذیرش میباشد.
محتوا: محتوا و پباده سازی می‌توانند با هم عمل نمایند تا پیام وب سایت را از روش تصاویر و متن ارتقا دهند.

متن نوشتی مدام می بایست دارای ارتباط و اثر گذار باشد تا خواننده را به شوق و اشتیاق آورد و آن ها با قرائت محتوا به آنچه که می خواهند برسند تادر وبسایت باقی بمانند. محتوا بایستی برای موتورهای کاوش باصرفه گردد و از یک ارتفاع مطلوب استعمال شود و کلمه ها کلیدی دارای ارتباط را در آن قرار داشته باشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 22:39


تفاوت UI و UX در چه است؟

تفاوت UI و UX
همان گونه که تا اینجای نوشته‌علمی توضیح داده شد، این دو اصطلاح دو مضمون‌ مختلف از هم دارا‌هستند البته اکثری از مواقع به وسیله اشخاص گوناگون با هم خطا گرفته میشوند. در ساخت سایت یا این که اپلیکیشن UI در ظاهر وبسایت میپردازد. درحالی که UX هماهنگی پباده سازی با نیازهای مخاطب را نظارت می‌نماید و موجب ارتقا وفاداری یوزرها و بالابردن نرخ تبدیل میگردد. این وسیع ترین تفاوت UI و UX میباشد.

برای مفتوح کردن بیشتر مضمون‌ به سراغ یک نمونه می رویم. از جمله ما قصد داریم نصیب غربال تولیدات را در اینترنت‌تارنما در اختیار بگذاریم تا یوزرها با غربال کردن، به صورت معمولی‌خیس متاع مشخصی را بیابند. به طبعً تا به هم اکنون حین خرید از طریق اینترنت از این فیلترها به کارگیری کرده‌اید.


در غربال اینکه ظواهر هر فیلد، شیوه‌ی اکران مورد‌ها و… چه طور باشد به پباده سازی UI رابطه دارااست ولی اینکه چه مورد‌هایی درین غربال قرار داده گردد تا استفاده کننده زودتر به جنس مدنظر خویش رسد، قسمت غربال جنس در کجای ورقه قرار بگیرد به UX رابطه دارااست.

پروسه انجام پباده سازی UX چه است؟


گوناگون ولی طلاق‌ناپذیر!
گرچه این دو معنی معنایی جداازهم دارا هستند ولی در پباده سازی  طراحی سایت  این دو کامل کننده هم میباشند و به امداد هر دو آیتم می‌قدرت پباده سازی خوشگل و کاربردی داشت. ممکن میباشد با اینترنت‌سایتی مواجه گردیده باشید که از لحاظ ظواهر بسیار جالب به حیث رسد البته موقع کارکردن با آن نظرتان به کلی در زمینه ی وبسایت تغییر تحول نماید! به عنوان مثال در حالتی‌که بخواهید یک نوشته ی علمی‌ی مشخص و معلوم از آن تارنما را بیابید البته دکمه‌ی کاوش را پیدا نمیکنید! آن وقت میباشد که قیمت UX پباده سازی اصلی به لحاظ میرسد.

نکته‌ی شایان توجه این میباشد UI و UX دو بعد از آن طلاق ناپذیر پباده سازی میباشند. مقطع‌های متعددی پیش می آید برای داشتن تجربه‌ی کاربری بهتر بایستی رابط کاربری و ظواهر را تغییر و تحول بخشید و هر تغییری در UI در تجربه‌ی کاربری تاثیر دارااست.

سود: با وجود تفاوت UI و UX در مضمون‌ ولی این دو به طور تکمیل کننده کار می‌نمایند. تنها با داشتن UX و UI مطلوب میتوانید لحاظ مخاطب را جذب کرده و هدف ها خویش را در وب سایت به حقیقت برسانید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 22:21


یکی‌از خدماتی که کمپانی‌های طراحی وب ارائه می دهند، طراحی سایت  گشوده پباده سازی میباشد. ریدیزاین یا این که گشوده طراحی وب سایت فرایندی میباشد که می تواند حالت کسب‌وکار شما‌را تا حدود متعددی بهبود دهد. پباده سازی دوباره وب سایت در حالتی که در طی مطلوب و با عارضه ها سفت انجام نشود، فقط به هدر رفتن وقت و انرژی سبب گردد. در‌این نوشته‌ی علمی چک میکنیم که چه وبسایت‌هایی به‌این عمل نیاز دارا‌هستند و اصول گشوده ساخت وب سایت چه است. بیشتر بخوانید :  وبسایت ماهر خواسته از ریدیزاین تارنما چه می‌باشد؟ پیش از این که به اصول گشوده پباده سازی تارنما بپردازیم، بایستی ببینیم به هیچ عنوان خواسته از این اصطلاح چه چیزی است. در حالتی‌که تارنما خویش را مثل یک کافه در لحاظ بگیرید، ریدیزاین مثل تغییر تحول چیدمان میباشد. با این تعریف‌و‌تمجید تفاوت گشوده پباده سازی و انتقال تارنما مشخص می‌گردد. هنگامی حرف از تغییر تحول چینش باشد، محل کافه را تغییر و تحول نمی‌دهیم بلکه با به کارگیری از برخی ابزارها و وسایل، به فضا فعلی جلوه‌ای متعدد میدهیم. در خصوص وبسایت هم همین رخداد میفتد. یعنی نشانی و دامین تغییری نمی‌نماید و وب سایت را به کلی منتقل نمی‌کنیم. بلکه ظواهر و راز و صورت آن را تغییر‌و تحول می دهیم و برخی از عملکردهایش را بهبود می بخشیم. چه وقتی به پباده سازی دوباره تارنما نیاز دارید؟ همانطور که گفتم، بعضی وقتها ریدیزاین وبسایت میتواند برای پیشرفت کسب‌وکارها بسیار اثرگذار باشد. مورد نیاز میباشد بدانید این عمل را دقیقا به چه دلیلی انجام می‌دهید و توقع دارید چه سود‌ای به دست آورید. ریدیزاین وب سایت و برندسازی موضوع برندسازی به گذر زمان مکان خویش را در کسب‌وکارهای اهل ایران گشوده می‌نماید. فرایندی که پیش از این ناآگاهانه انجام می شد، این ایام به متخصصان برندینگ سپرده می گردد. با این حالا، هنوز تا جا افتادن این مسئله راه و روش متعددی در پیش داریم. به همین برهان می بینیم که بخش اعظمی از کسب‌وکارها، تارنما خویش را می سازند و کار‌شان را استارت می‌نمایند و پس از مدتی جدید به حافظه برندسازی میفتند! در صورتی از روز اولیه نام و نشان و شخصیت مارک را گزینش نکنید، درپی شیوه بدون چاره به عوض کردن بعضا از فرایندها خواهید شد. ریدیزاین تارنما یک کدام از همین تغییرها میباشد. ولی این هم ممکن میباشد که برخی از کسب‌وکارها بعداز مدتی تصمیم بگیرند یک برندسازی دوباره یا این که ری مارک انجام دهند. در هر شکل، تارنما تحت عنوان ویترین دیجیتال تجارت، می بایست به نیکی نشانگر نام‌و‌نشان مارک شما باشد. لوگو، رنگ‌آمیزی، قالب، نسخه برداری رایتینگ و … تمامی صدای مارک را به گوش مخاطبان می رسانند. در صورتی پباده سازی آن ها مطلوب نباشد، پیام شما منتقل نمیشود و تصویر و شم آیتم نظرتان در ذهن کاربر تثبیت نمیشود. در چنین قوانینی، به کارگیری از سرویس ها گشوده طراحی وب نصیب مهمی از روند برندسازی میباشد. بیشتر بخوانید :  رابطه بهینه سازی و برندسازی چه است؟  عکس العمل‌گرایی و پباده سازی دوباره وبسایت همان گونه که می دانید الگوریتم Mobile First Index و سیاست‌های نو گوگل، حق تقدم را گوشی می دهد. یعنی طریق اکران تارنما شما در گوشی تاثیر بیشتری بر رنکینگ خواهد داشت. برهان این زمینه بی آلایش میباشد: یوزرها موبایلی فعلا بیش تر از ۵۰ درصد تمام یوزرها را تشکیل میدهند و این رقم روز آپ تو دیت ارتقا می یابد. به این ترتیب حتی فارغ از در لحاظ به چنگ آوردن الگوریتم‌های گوگل هم، برای راضی نگه داشتن یوزرها بایستی تارنما ریسپانسیو باشد. این نکته معمولا در وبسایت‌های نو رعایت میگردد ولی در حالتی‌که یک سایت کهن دارید یا این که از اولیه در ساخت وب سایت یوزرها تلفن همراه در حیث گرفته نشده اند، بدون چاره میشوید آن را افزایش بدهید یا این که به اصطلاح از سرویس ها گشوده ساخت سایت استعمال نمائید. گشوده طراحی وب سایت و UI و UX این هم یکی‌از مسائلی میباشد که می بایست پیش از آغاز پباده سازی وبسایت به آن تفکر می‌کردید و نکردید! این همگی که ما میگوییم گول تبلیغ‌های طراحی وب ارزان و سریع را نخورید به همین ادله میباشد. در طراحی وب اصولی رابط کاربری و تجربه کاربری قطعا در حیث گرفته میشود. در یک وبسایت مطلوب، بازدیدکننده می بایست بتواند به راحتی به صفحه ها گزینه نظرش رسد. در‌صورتی‌که وب سایت منوهای عمیق و پیچیده داشته باشد یوزرها سرگردان و سردرگم می گردند. بایستی بتوانید استفاده کننده را به راحتی به آن چه میخواهد برسانید و احساس و تجربه خیر و خوبی برایش رقم بزنید. به این ترتیب یکی عوارض اساسی برای ریدیزاین وب سایت ، بهبود بخشیدن به پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری میباشد. بیشتر بخوانید :  پباده سازی رابط کاربری یا این که UI چه چیزی است ؟ گشوده طراحی وب سایت برای همگام شدن با فناوری روز این به عبارتی جایی میباشد که بخش اعظمی از کمپانی‌ها وقت و انرژی خویش را هدر می دهند! قبول دارم استعمال از جدیدترین تکنولوژی‌های روز عالم هیجان‌انگیز میباشد ولی خیلی وقت‌ها ضروری وجود ندارد. در‌حالتی که فناوری قبل منسوخ گردیده باشد یا این که از طرف گوگل الزامی به به روز وجود داشته باشد، مطلقا می بایست گشوده پباده سازی صورت بپذیرد. در غیر این شکل، ریدیزاین به نیازهای تارنما و کسب‌وکار شما بستگی داراست. چنانچه فناوری دیرین نتواند نیازهای جدیدتان را رفع نماید مایحتاج میباشد برای گشوده طراحی وب سایت مبادرت فرمایید. برخی وقت‌ها میبینیم که برای وبسایت قدمت یکی‌از دو ساله در حیث گرفته میشود. اینجانب موافق نیستم. به نظرم نمی‌اقتدار دوران بخشید و ریدیزاین وب سایت به مسائلی که گفتم بستگی دارااست. در مجموع حرفم این میباشد که در حالتی که تارنما فعلی نیازهایتان را برطرف می‌نماید و گوگل هم با آن اختلال ندارد، موردنیاز وجود ندارد دائما آن را تغییر‌و تحول بدهید.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:41